Sportslabel BV maakt onderscheid in retourzendingen:
- Retouren middels foutieve levering door ons, geconstateerd direct na aflevering van uw bestelling.
Constateert u een fout in de levering van uw bestelling dan kunt u dit melden middels een e-mail naar klantenservice@sportslabel.eu of door te bellen met 0031 +53 4320498.
Vervolgens zullen wij direct het alternatieve product aan u versturen en ontvangt u van ons instructies ten einde het foutieve product kosteloos te retourneren.
- Overige retouren, volgt u hiervoor de onderstaande procedure.
Retour procedure:
* Zonder retourformulier kunnen wij uw retour helaas niet in behandeling nemen. U kunt het retour formulier hier uitprinten.
* U kunt de gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt en indien mogelijk in originele verpakking aan ons terugsturen. Bitjes kunnen alleen in originele verpakking retour, ivm hygiëne.
* U kunt de gekochte artikelen omruilen voor een andere maat door dit aan te geven op de pakbon. Na ontvangst van uw retour zullen wij het nieuwe artikel zo snel mogelijk opsturen. Als u er voor kiest om het geld terug te laten storten zal na ontvangst van uw retourzending de betaling binnen 3 werkdagen op uw creditcard of bankrekening worden teruggestort.
* Mocht u nog vragen hebben omtrent u retour, dan kunt u contact opnemen via 0031 +53 432 0 498 of klantenservice@sportslabel.eu.
Retour adres:
Sportslabel BV
Hendrik ter Kuilestraat 163
7547SK Enschede | Nederland
Kosten van uw retour zending:
Let op de kosten van de retourzending zijn in geval van punt 2 voor rekening van de kopende partij! Bij het verzenden van een vervangend product nemen wij uiteraard de extra verzendkosten van het versturen daarvan voor onze rekening.
Wij hanteren dit systeem om de basis verzendkosten en onze productprijzen zo laag mogelijk te houden. Op deze manier bent u in de gelegenheid om op een zo voordelige manier uw bestelling bij ons te plaatsen zonder al te hoge verzendkosten. Dit is conform de regels van de Stichting Webshop Keurmerk (zie punt 8.5)
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Mogelijkheden tot het voordelig, veilig en gemakkelijk retourneren zijn de volgende:
Binnen Nederland:
PostNL (vanaf 6.95) https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/
DHL4You (reeds vanaf 3.95) https://dhlforyou.nl/
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@ippontime.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.